Portal
Geri git   Yenidendogus > Yenidendogus.Net > Kutlama - Tebrik
Portal Forum Kayıt ol [Yardım Masası] Kuran-ı Kerim Dinleme Üye Listesi Konularım Cevaplarım Arama Son 24 Saatteki Konular Forumları Okundu Olarak İşaretle

Doğum günün kutlu olsun nice yıllara hafız abim...

Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir... her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Yüzündeki eksik olmayan gülümseme her zaman olsun. Daha nice

Cevapla
 
Paylaş Seçenekler Stil
Alt 29.07.2010, 07:54   #1
sümeyya
SüKuT
 
sümeyya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 07.04.2007
Nereden: Bursa-Tokat
İletiler: 4.736
Teşekkürler: 1.974
1.398 Mesajına 2.340 kez Teşekkür Edildi
Icon18 Doğum günün kutlu olsun nice yıllara hafız abim...





Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir... her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Yüzündeki eksik olmayan gülümseme her zaman olsun. Daha nice mutlu yıllara abimmmm...










Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Bugün beni göremesen de bil ki yanındayım... Senin gibi dosta abiye sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Hayatın tüm kötülüklerinin senden uzak olmasını dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki abimsin! Doğumgünün kutlu olsun abi!








BU PASTAN;



BU HEDİYEN;




__________________
ŞİMDİ SUS GÖNLÜM!SUS VE TESLİM OL!FANİ UMUTLARLA TÜKENMEKTEN VAZGEÇ.DÜNYA BUNA DEĞMEYECE KADAR KISA.SABIR ZAMANI KISA.BİR ŞİMŞEK PARILTISI KADAR KISA!UNUTMA EY GÖNÜL,BURASI DÜNYA!SEFASI DA FANİ,CEFASI DA..NE OLUR GÖZLERİN YAŞARSADA,DİLİN ANCAK RABBİNİN RAZI OLDUĞU SÖZ SÖYLESİN.SABRET GÖNLÜM!PES ETME!!!





BİR_KATRE

sümeyya isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Sağ taraftaki 7 üye yazdığınız bu mesaj için size teşekkür ediyor.
enqin (29.07.2010), fzehra (29.07.2010), Gülyüzlüm (29.07.2010), Hafız_70 (29.07.2010), KanDamLaSi (11.08.2010), Katre-i Matem (29.07.2010), UhibbU (29.07.2010)

Reklamsız bir forum için sitemize destek olun...
Alt 29.07.2010, 08:34   #2
lamelif
Yeni Üye
 
Üyelik tarihi: 29.07.2010
İletiler: 4
Teşekkürler: 0
Bu Mesajına 2 kez Teşekkür edildi.
Standart

Doğum günü kutlu olsun burada bahsolunan arkadaşın. Ben bir yöneticiye ulaşmak istiyorum. Allah rızası için. Sayın Semerkand, size ulaşmaya çalışıyorum. Hayati bir mesele. Ölüm kalım yani. Çok çok çok istirham ediyorum.

lamelif isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Sağ taraftaki 2 üye yazdığınız bu mesaj için size teşekkür ediyor.
Hafız_70 (29.07.2010), semerkand (29.07.2010)
Alt 29.07.2010, 08:37   #3
semerkand
Onursal Üye
 
semerkand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 27.07.2008
Nereden: Başakşehir-istanbul
İletiler: 4.485
Teşekkürler: 5.623
2.720 Mesajına 5.854 kez Teşekkür Edildi
Standart






Allah hayırlı uzun ömürler versin Hafız kardeşim.. Doğum günün kutlu olsun
__________________

Konu semerkand tarafından (29.07.2010 Saat 08:55 ) değiştirilmiştir..

semerkand isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Bu Mesaj için semerkand'a Teşekkür Edenler :
Hafız_70 (29.07.2010)
Alt 29.07.2010, 08:49   #4
enqin
... Bir_Katre ...
 
enqin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 18.05.2008
Nereden: istanbuL
İletiler: 2.518
Teşekkürler: 3.060
1.520 Mesajına 2.897 kez Teşekkür Edildi
Icon18

Abim benim Hafız abim can abim ALLAH hayırlı imanlı uzuuuuun ömürler versin ailenle, sevdiklerinle, yenidendogusla, islamibilincle beraber insaallah. Her zaman için ALLAH işini gücünü rastgetirsin. RABBIM sıkıntı kaza belalardan muhafaza buyursun. Bizim verebileceğimiz hiç bi hediye, sana layık olamaz tabiki abi ama inşaallah RABBIMizin hediyesi Cennette Efendimiz (SAV)le beraber olursun.

Gönül isterdiki en güzel Fenerbahce formasını en güzel pastaların resmini şuraya eklim bende ama maalesef uzun zamandır burda olmama rağmen resim eklemeyi başaramadım.

Herşey için ALLAH razı olsun abi. Seni ALLAH ta biliyoki çok seviyoruz. Hakkaten uzun zamanlar boyunca mutlu mesut bi yaşam sürersin inşaallah.
__________________





ALLAH'ım! Kederden ve üzüntüden, acizlikten, tembellikten, cimrilikten, korkaklıktan, borç yükünden ve insanların kahrından sana sığınırım.
Ebû Davud, "Sâlat", 367


www.islamibilinc.com


"ALLAH(Celle Celaluhu) duada ısrar edenleri sever."
RESULALLAH (Sallallahu Aleyhi ve Sellem)

enqin isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Bu Mesaj için enqin'a Teşekkür Edenler :
Hafız_70 (29.07.2010)
Alt 29.07.2010, 09:05   #5
Gülyüzlüm
Özel Üye
 
Gülyüzlüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 17.07.2009
İletiler: 9.053
Teşekkürler: 1.256
3.063 Mesajına 6.811 kez Teşekkür Edildi
Standart

doğum gününüz kutlu olsun
yeni yaşınız size ve ailenize hayırlar getirsin
__________________







Gülyüzlüm isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Bu Mesaj için Gülyüzlüm'a Teşekkür Edenler :
Hafız_70 (29.07.2010)

Reklamsız bir forum için sitemize destek olun...
Alt 29.07.2010, 10:04   #6
dilsitan
Ya HaY
 
dilsitan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 24.08.2009
İletiler: 14.026
Teşekkürler: 11.527
5.387 Mesajına 9.126 kez Teşekkür Edildi
Standart

ben acicaktim konuyu gec kaldim



dogum günün kutlu olsun abim
RAbbim herdaim razi olsun
daha nice mutlu saglikli huzurlu senelere
RAbbim rizasindan ayirmasin razi oldugu bir ömür versin insaallah
iyiki varsin
mutlu yillar


buda acizane hediyen

__________________

*****













dilsitan isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Bu Mesaj için dilsitan'a Teşekkür Edenler :
Hafız_70 (29.07.2010)
Alt 29.07.2010, 10:22   #7
fzehra
Onursal Üye
 
fzehra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 25.08.2005
Nereden: İstanbul
İletiler: 9.547
Teşekkürler: 2.602
936 Mesajına 1.418 kez Teşekkür Edildi
Standart

doğum gününüz kutlu olsun
yeni yaşınız size ve ailenize hayırlar getirsin
__________________


fzehra.blogcu.com

fzehra isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Bu Mesaj için fzehra'a Teşekkür Edenler :
Hafız_70 (29.07.2010)
Alt 29.07.2010, 10:50   #8
Hafız_70
Onursal Üye
 
Hafız_70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 29.09.2007
İletiler: 7.884
Teşekkürler: 2.503
3.113 Mesajına 5.125 kez Teşekkür Edildi
Standart

Alıntı:

Sümeyya Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir... her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Yüzündeki eksik olmayan gülümseme her zaman olsun. Daha nice mutlu yıllara abimmmm...
Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Bugün beni göremesen de bil ki yanındayım... Senin gibi dosta abiye sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Hayatın tüm kötülüklerinin senden uzak olmasını dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki abimsin! Doğumgünün kutlu olsun abi!
Oy oy oy benim biricik sümeyya kardeşim izinden dönmüş ve benim doğum günüme yetişmişmi?İnanın çok çok sevindim.Diyecek söz bulamıyorum şuan.
Duygusallıktan aklıma bir şey gelmedi desem yeri.belkide yaşlılık belirtisidir artık..
Bu güzel duaların,dileklerin ve temennilerin için gönülden teşekkür ediyorum kardeşim.Rabbim razı olsun ve iki cihanda mutlulukların en güzelini nasip etsin.


Alıntı:

Semerkand
Allah hayırlı uzun ömürler versin Hafız kardeşim.. Doğum günün kutlu olsun
Allah c.c. ebeden razı olsun kıymetli saygıdeğer kardeşim.Allaha emanet olun.

Alıntı:

lamelif Doğum günü kutlu olsun burada bahsolunan arkadaşın.
Allah c.c. razı olsun kardeşim.


Alıntı:

enqin Abim benim Hafız abim can abim ALLAH hayırlı imanlı uzuuuuun ömürler versin ailenle, sevdiklerinle, yenidendogusla, islamibilincle beraber insaallah. Her zaman için ALLAH işini gücünü rastgetirsin. RABBIM sıkıntı kaza belalardan muhafaza buyursun. Bizim verebileceğimiz hiç bi hediye, sana layık olamaz tabiki abi ama inşaallah RABBIMizin hediyesi Cennette Efendimiz (SAV)le beraber olursun.

Gönül isterdiki en güzel Fenerbahce formasını en güzel pastaların resmini şuraya eklim bende ama maalesef uzun zamandır burda olmama rağmen resim eklemeyi başaramadım.

Herşey için ALLAH razı olsun abi. Seni ALLAH ta biliyoki çok seviyoruz.
Alıntı:

Hakkaten uzun zamanlar boyunca mutlu mesut bi yaşam sürersin inşaallah.
Bu kadar güzel sözlere layık değilim ben enginim.Yinede Rabbim senden her iki cihandada razı olsun,her iki cihanda da yüzünü güldürsün.hayatta her istediğin güzelliği rabbim nasip etsin kardeşim.Bende seni tanıdığım için inan çok mutluyum.İnşaAllah bu kardeşliğimiz bu dostluğumuz ebediyyen sürecek Allahın izni ile..
En çok istediğim şeylerden biride seninle bir gün fener maçını birlikte seyredebilmek.
Tekrar Allah razı olsun kardeşim.İyiki varsın.



Alıntı:

dilsitan ben acicaktim konuyu gec kaldim
dogum günün kutlu olsun abim
RAbbim herdaim razi olsun
daha nice mutlu saglikli huzurlu senelere
RAbbim rizasindan ayirmasin razi oldugu bir ömür versin insaallah
iyiki varsin
mutlu yillar
Allah c.c. herdaim razı olsun kardeşim.Bu güzel dileklerin için gönülden teşekkürler.Rabbim senin gönlünün güzelliğini hiç bir zaman soldurmasın.
Sevgi dolu muhabbet şinas halin hiç kaybolmasın kardeşim.
Tekrar Allah razı olsun kardeşim.İyiki varsın.



Alıntı:

fzehra doğum gününüz kutlu olsun
yeni yaşınız size ve ailenize hayırlar getirsin
Allah c.c. razı ve hoşnut olsun ablacığım.Allah sizlere hayırlı uzun ömürler versin.
Allaha emanet olun.
__________________

Hafız_70 isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Sağ taraftaki 2 üye yazdığınız bu mesaj için size teşekkür ediyor.
dilsitan (29.07.2010), enqin (29.07.2010)
Alt 29.07.2010, 10:52   #9
Hafız_70
Onursal Üye
 
Hafız_70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 29.09.2007
İletiler: 7.884
Teşekkürler: 2.503
3.113 Mesajına 5.125 kez Teşekkür Edildi
Standart

Gülyüzlüm´isimli üyeden alıntı İletiyi göster
doğum gününüz kutlu olsun
yeni yaşınız size ve ailenize hayırlar getirsin
Allah c.c. razı olsun kardeşim.Dualarınıza gönülden amin.Rabbim sizlerede hayırlı uzun ömürler versin.Evinizden huzur ve bereket eksik olmasın.
Allaha emanet olun.
__________________

Hafız_70 isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Alt 29.07.2010, 11:01   #10
CiLeKTiNa
Portal Yerlisi
 
CiLeKTiNa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 07.12.2009
İletiler: 1.686
Teşekkürler: 1.351
554 Mesajına 733 kez Teşekkür Edildi
Standart

Rabbim hayırlı uzun ömür nasip etsin
__________________
.



CiLeKTiNa isimli üye şu anda çevrimdışı  
Alıntı ile Cevapla
Bu Mesaj için CiLeKTiNa'a Teşekkür Edenler :
Hafız_70 (29.07.2010)

Reklamsız bir forum için sitemize destek olun...
Cevapla

Seçenekler
Stil


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Var Son İleti
Doğum günün kutlu olsun abim ** Bir Katre** Acizane Kutlama - Tebrik 25 01.11.2008 16:59
Dogum günün kutlu olsun @Cihan** Nice Yıllara ..! Onur Kutlama - Tebrik 31 28.12.2007 17:35
Dogum günün kutlu olsun -konyali-kiz- nice yıllara.. Onur Kutlama - Tebrik 19 28.08.2007 06:00
Dogum günün kutlu olsun -Bayram- abi..Nice Yıllara Onur Kutlama - Tebrik 18 26.08.2007 13:39
Doğum günün kutlu olsun Kardeşçik:) nice yıllara Onur! MeLeK Kutlama - Tebrik 20 12.07.2007 04:23


Konu Etiketleri
abiye doğum günü mesajları , abiye doğum günü mesajı , doğum günü mesajları abiye , abiye doğum günü sözleri , abime doğum günü mesajları , doğum günü sözleri abiye , abime doğum günü mesajı , http wwwyenidendogusnet forum kutlama tebrik 33904 dodhum guenuen kutlu olsun nice yyllara hafyz abimhtml , abiler için doğum günü mesajları , doğum günü mesajı abiye ,


Saat : 11:27 |

Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tesettür
Yandex.Metrica